2009-12-07 @ 20:09:33

En kola i kylen

Det är när jag skriver Brittisch istället för British som jag förstår att det är dags för en paus. Automatiskt klickar jag upp en ny flik och går in på en Internetsida med enbart kläder. Om jag ska vara ärlig så förstår jag inte riktigt nöjet i att sitta och titta på kläder flera timmar i sträck. Varför gör man det? Finns det något nytt man kan upptäcka? Åh, en hakvärmare! I rosa dessutom! Den måste jag ha.
Nä. De tröjor jag tittar på idag skiljer sig inte mycket från de tröjor jag bläddrade igenom igår, eller dagen dessförinnan. Så vitt jag vet uppdaterar inte de stora klädkedjorna sina kollektioner varannan timme, men ändå så måste jag se om det kanske, mot förmodan, förhoppningsvis kommit in ett nytt litet plagg.

Skitsamma. Känner att de där kolorna i kylen känner sig lite ensamma.

Kommentarer
Postat av: Oliver

tänk vad hemskt om du hade haft pengar till att köpa alla dessa läder :S :P

2009-12-07 @ 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0