2009-08-20 @ 20:50:10

Te och möte

Schema torsdag: Börjar 14.45.
Jag tror att jag kan lära mig leva med det.
Det faktum att denna enda lektion är idrott är ju ett annat problem. För visst är väl just idrotten den med mest frånvaro?

Så dagen började alltså med... eller ja, slutade på sätt och vis, med idrott och jag fick som vanligt briljera med mina fotbollsskills. Annars har jag kommit hem från ett tjugo minuter långt möte, haft en pizzaätande och samtidigt engelskapluggande Oliver i köket samt druckit te. Mmm.



Peta, People for the Ethical Treatment of Animals, kan sin grej. Tycker att de gör ett bra jobb (syftar så klart inte på mobbingen mot feta, utan på det där med djurrätten).
Källa/Bild: http://halsa.msn.se/4153/image/1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0