2009-08-30 @ 13:49:00

'Still alive, baby?'

Igår såg vi Mr and Mrs Smith och Sagan om de två tornen tillsammans med ett par vänner. Några åkte hem i mitten av den sistnämnda filmen, och jag övertalade såklart oliver att man ju inte kan åka innan filmen slutat, så vi satt kvar, tillsammans med maria, robin och elina. Vi satt.. och satt... och skiten tog aldrig slut! Och folk som blir förvånade över att jag somnar till första Sagan om ringen-filmen? Det gå ju inte att undvika, liksom. Till slut var det en timme kvar, så jag överlevde iallafall... med halvslutna ögon och en kommentar i stil med "fan vad trött du ser ut". Sjysst.

Hm. Jag är hungrig.

 

John Smith: [angry that Benjamin had blown their cover] You burn the picture after
you get the assignment! It's the first thing you learn!
Benjamin: Oh, I must have missed that day. Just like you missed the one about not marrying the enemy.

--

Marriage Counselor: How often do you have sex?
Jane Smith: I don't understand the question.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0