2009-04-01 @ 09:49:28

Oliver goes Flo Rida

Det känns lite konstigt. Det kommer att bli tråkigt under dagarna, för han kommer inte att vara här och roa mig. Jag får hitta på grejer att göra själv. Hm. Jag får hoppas att detta halvt trassliga väder utvecklas till ett ordentligt vårväder, för då ordnar vissa saker till sig iallafall. Fast medan Oliver är i Florida och solar, får jag nöja mig med ett solarium. Det är ju.. precis likadant. Om man blundar lite.
Hade hursomhelst en trevlig kväll igår. Först middag med Oliver och hans familj (flygande jakob, minsann), sedan en promenad i ett inte längre riktigt så kallt Tranemo.

Nu ska jag faktiskt göra lite läxor, sedan ska jag fixa grejer inför mötet och sen sticker jag till simhallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0