2009-04-16 @ 18:39:31

Ögonskugga i armhålan

Efter att ha provat sminkningar till imorgon, där bland annat kajal och blå ögonskugga, Lovely Linnea från Make Up Store, finns med i mitt ansikte, har jag insett vilka hemska missar man kan göra om man inte sminkar rätt. Jag testade självklart en hel del på mig själv framför spegeln och tyckte det var skitkul att smeta på highlighter på lipglossen, ögonskugga ända upp till ögonbrynen, kajalstreck över hela ögonlocket och jag flinade ännu bredare när jag skulle tvätta bort allting och det visade sig att det bara smetats ut. Jag lyckades faktiskt tvätta bort det hela med hjälp av lite ansiktstvål, men har fortfarande lite glitter här och var.
Fan vad barnslig jag är.

Självklart ska en ögonskugga för 150 spänn dessutom falla handlöst ner på golvet och studsa hårt 10 gånger tills allt innehåll smulats sönder i bitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0