2009-04-05 @ 13:12:43

Igår

Igår var det sista dagen på jobbet för denna terminen. Det gick snabbt och var någorlunda smärtfritt, som tur var. Fick, som varje gång, en höna/kyckling/tupp/whatever. Den var ju fin och inte alls lik den från förra året. ;)
Hade dessutom the time of my life med en stor godisskål. Hoho. Jag som börjat vänja mig vid att inte äta sånt. Konstigt att man tar ändå.
   Sedan åkte vi till det stora gula och blå varuhuset (hm, vilket kan jag mena...?) och köpte knallrosa shorts. Till mitt försvar kan jag säga att Yasse köpte likadana.
   På kvällen var jag hos pappa och såg en hårboll. En tjock sådan.
Såg även de brända åkrarna efter.. vad ska man kalla det? Olyckan? Ja, och det såg hemskt ut.

Den tjocka hårbollen jag såg.
Kunde inte urskilja vad det var för djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0