2009-04-12 @ 17:26:09

För mycket av det goda?

Idag har man hunnit sola lite, städa, äta, prata, slöa och ändå är det lite tid kvar. Fint. Då ägnar jag tiden åt att slöa, för det är bara ikväll och imorgon kvar, sen är denna underbara vecka slut. /:
Har förresten kollat på gamla bilder från i somras, och jag var ju värsta solbränd ju :D Det måste göras om.
Nu när pengarna tagit slut av allt shoppande, och lönen fortfarande inte kommit, så är det nu jag upptäcker fler saker jag vill ha. ;) Men jag lyckades behärska mig i sista stund. Fyller ju år snart. Nästan snart.. Hehe.
Men sen har jag ju faktiskt en anledning till att shoppa, för jag måste ju hitta kläder till festen nästa helg.. Det är inte så lätt, för temat är inte riktigt min stil. Får hålla ögonen öppna.

Hittade minnen på hårddisken också:







Kommentarer
Postat av: Maria

jag är ... rödhårig (orange!?) på sista bilden. :S

2009-04-12 @ 18:28:38
URL: http://vilsebarn.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0