2009-04-27 @ 18:10:49

Den bortglömda frukten

Det är den jag sitter och äter just nu. Fem frukter om dagen, säger de... Eller hur.
Så himla slapp dag idag! Jämfört med alla andra måndagar, såklart. Två lektioner inställda, en som jag inte gick på och resten som kändes längre än vanligt. Satt och töntade igenom FBL tillsammans med Maria, med det var så segt och tråkigt att vi satte oss utanför och pratade istället. Fick lite gjort, men nu ska jag bara knåpa ihop de extremt konstnärliga bilder vi.. skapat.
Det finns planer för onsdag-söndag, men jag vet inte vilken av dessa som funkar. Hoppas hoppas.




Babyface och Maria


Kommentarer
Postat av: carro

Vilka snygga skor du ser ut att ha! De såg jag icke :o

2009-04-27 @ 18:40:35
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0