2008-12-08 @ 14:03:28

puff.

Förkyld + läxhögar + inplanerade prov + saker att tänka över  = stanna hemma.
Sitter och snorar och mäter avstånd på eniros hemsida. Ja, och är mitt inne i en pluggpaus inför provet på onsdag.

Var i Jönköping med hjärtat och handlade i lördags. Tanken var väl att jag skulle ge ut pengar på andra, men, eh.. Det blev inte så. Köpte visserligen nån sorts julklapp till pappa och mat till kisse, men den största delen av pengarna lämnade jag inne på IKEA.
Det som känns viktigast med julen är att folk slipper tänka på vardagen och att man bara kan umgås (och äta julgodis...). Julklapparna känns liksom lite onödiga ändå. Jag menar.. Jag blir gladare av en gladare familj, inte av en pryl. Jag vet att jag själv irrar omkring och oroar mig över vad jag ska köpa, fastän folk intalar mig att jag inte behöver köpa något. Mm, jag vet. Jobbigt.

En nyårsfest måste planeras också. Med coctailz och annat mumz.
:*

Kommentarer
Postat av: Maria

Nyår ska bli roligt. Inget sådant så att man försvinner i en desperat flykt. :)

2008-12-09 @ 22:03:24
URL: http://vilsebarn.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0