2008-12-16 @ 15:41:22

Man måste äta många pepparkakor innan jul, annars räknas det inte som jul.


...tänker jag, och sitter med en hög pepparkakor framför mig. Övervägde mellan att gå till gymmet eller att äta pepparkakor, men så kom jag ju på att jag faktiskt har prov om två dagar, så jag måste ju faktiskt plugga till det... Det faktum att böckerna fortfarande ligger i väskan glömmer vi bort. Mmm, kakor.
Gymmet finns kvar tills imorgon.



På lovet har jag tänkt att shoppa bort de sista pengarna, kanske åka till Helsingborg med Oliver och givetvis hitta på något på nyår. Folk vill olika, men vi ska ha kul iallafall.
Jag tycker dock att de ska göra glasen bredare, för man får liksom inte ner hela pepparkakan i mjölken utan att först dela den i två delar.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0